vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

12.6.07

GIGA ! ! ! (1024MB)

"Images and photos that are uploaded through Blogger get stored in your Picasa Web Albums, which are part of your Google Account. The number of images you can upload is therefore dependent on the amount of space you are using on Picasa Web Albums."

I to je u ovom slucaju 1024MB (1GB) koliko ima SVAKI prijavljeni clan, POTPUNO BESPLATNO!

tj.. ako je jedna fotka teska 75kb (moje su izmedju 50 i 100) onda je to dovoljno za 13981 fotografiju!

4 comments:

Marina Ćosić said...

e da... odem ja sad na fg i razocaram. nisam vec duze vrijeme bila tamo, kad ono toliko promjena... (ovo sam htjela napisati pod tvoj drugi post, ali jebiga... da ovaj ne ostane prazan).

uglavnom, ono sto me razocaralo, jest da ja, koja tamo vec neko vrijeme stavljam fotke, i nikad nisam nikoga vrijedjala ili na bilo koji nacin uvrijedila, ne mogu komentirati fotke. zasto onda da ih stavljam? mislim, imamo ovaj divni blog (koji doduse takodjer nije med i mlijeko), ali ipak... sta, sta se to ljudi dogadja...?

cekaj... trebala sam zaseban post napisati o ovome.

e da, razumljivo je da su tebe skinuli otamo... ali JA?

dough...

dr.OT said...

oce neko konacno obijasniti u cemu je big deal sa tom 'fg' ?

ne u smislu sto se tamo dogadja (jer me to ne zanima),
nego zasto je to vama toliko bitno

non stop fg/zabranilo mi/ne daju mi/skinulo me/itd...

ak si persona non grata, onda si non grata persona (mos okrenut kako oces)
(Persona non grata (Latin, plural: personae non gratae), literally meaning "an unwelcome person," is a term used in diplomacy with a specialized and legally defined meaning).


dajte radije budite poslovni i iskoristite trenutak da im polako poberete clanstvo, naselite ga na ove neobradjene njive i tak se usput i mene rijesite...

naime, nikad nisam volio previše knjiga na policama :)-

Marina Ćosić said...

da, ni mi. nikad nismo voljeli previse knjiga na policama.

da se ovdje moze zaraditi i da nam je to cilj, vjerojatno bi se i potrudili.

ovako zelimo i dalje barem djelomicno biti dio njihovog velikog carstva, a u nasem malom svijetu sacuvati tebe i takve kao ti kao suho zlato.

stvar je u tome da se nepravda dogadja svugdje oko nas, mi je gledamo, odmahujemo glavom, sutimo i potajno medju sobom sapcemo sta bi bilo bolje... ovdje se eto mozemo pobuniti protiv onoga sto nam ne daju a imamo pravo na to... fotogaleriju, ceste bez rupa, besplatno parkiranje i biciklisticke staze.

Dario Grzelj said...

reci cu samo jedno! 13981 (trinaesttisucadevetstoosamdesestjedan!)
to je broj slika koji svaki clan moze staviti na ovaj blog,, osima ako ne stavlja slike na neki od besplatnih siteova pa ih onda linka,,,, tada je samo nebo limit,, ma zapravo,, NO LIMIT