vaš omiljeni blog od 12.12.2006
.
12.12.2008.
Prosle su tocno dvije godine i jedan dan od nesluzbene pive u jednom zagrebackom kaficu u kojemu je cetvero ljudi s istom vizijom lupilo (kriglom) po stolu i u plastelinu fotografskog zajednistva oblikovalo ovaj blog. Sam je blog napravljen te noci, 12.12.2006. Pocetna, buntovna ideja vremenom je prerasla u ozbiljnu fotofilozofsku zajednicu s vise od 1100 postova.

12.6.07

pitanje (ponovo)

uopce mi nije jasno kako mozete pratiti komentare po raznim postovima ako vam nije ukljucena usluga primanja maila sa svakim novim komentarom! ponavljam dakle, svi koji zele dobivati mail (u kojem je komentar i link na post) neka mi se jave!

5 comments:

Marina Ćosić said...

zaboga, ocito im to nije problem.

mozda imaju brzu vezu od tebe i mene.

Jurica Bosak said...

aktivirao bih te mailove, ako može..

Dario Grzelj said...

naravno da moze,, negdje predvece kad dodjem doma.

Dario Grzelj said...

evo jurice trebao bi dobivati mailove. javi mi jel sve ok.

Jurica Bosak said...

sve je ok..mailovi stižu...samo ja sam mislio da to dolaze mailovi samo kada dobijem komentar ispod svoje fotke, a ne svaki komentar koji netko napiše..iznenadio sam se kada sam vidio da mi pošta pretrpana..